20 Şubat 2012 Pazartesi

myçeyizcim


El işi sanatları...



Ev hanımlarımızın kendi üretmiş oldukları el işi sanatlarının geliştirilip daha örgütlü ve sistematik bir şekilde üretilip organize edilmesini sağlamak maksadıyla kurulmuştur.Öncelikle Home-Atölye şeklinde çalışılıp üretim yapılacaktır.Hedefimiz,üretmiş olduğumuz el işi sanatlarının daha sistematik ve belirli bir iş akışı çerçevesinde çevremizdeki diğer el işi sanatı üreticilerinin de yönlendirilip,entegrasyonun sağlanması,ayrıca el işi sanat ürünlerinin tanıtımı yapılıp,iç ve dış pazarda sektörel pazar payını arttırarak,hem bölgede yaşayan aile bireylerinin,bayan elişi sanatı ürünü üreticilerinin gelir seviyesini arttırmak, hem de elişi sanatını geliştirip ülke geneli ve dünyada sanatımızın adını duyurarak, bölge ekonomisi ve ülke ekonomisine katkıda bulunmaktır.

www.myçeyizcim.blogspot.com

Nilgün Gençtürk . Siparişleriniz için bana mail adresimden ulaşabilirsiniz.



ngencturk@gmail.com



10 yorum:

  1. Verdiniz Mail adressini ekledim:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nılay senin blguna yorum bıraktmıştım :-)

      Sil
    2. evet biliyorum yorumda bana ulas demisin ekledim mailini ama henuz acmadin.
      Birsey söylemek istedini söylemisin merak etim.
      Blogumada gelip yazabilirsin.

      Sil
    3. Teklifini kabul ediyorum olur..
      begenmene sevindim..
      fakat ben almanyada yasiyorum o yüzden sitendeki indirimlerden falan pek bilgim malesef olamaz böyle birsey almanyada yok cünki ama reklami yaparim
      fakat benim fazla zamanim yok bloguma bir post yazip cikan biriyim sen yaz yazmak ve belirtmek istediklerini ben yapistirim basliga ayri baslik acarim sana orda yaparim reklamini.

      Sil
  2. Tekrar merhaba Canım,

    bana geri döneme çok sevindim, yardımların için teşekkür ederim! Şehir fırsatları bahsettiğim çalışma Almanya da benzer şekilde bulunmaktadır: http://lp.dailydeal.de/gutscheine-1010?mc=de.sem.google.lead.national.snowball&ds_medium=cpc&gclid=CPH55pqtr64CFcEntAodDiF7RA bu tür gibi....Biz Berlin de kurulan bir firmayiz yani bende Almanyada kalıyorum :-)

    Sana bir yazı ilave ettim, yazıyı kendince düzeltmen mümkündür yanlız post ederken arasına sayfamıza ileten bir link eklemeye unutma lütfen,

    Post yayın olunca bana mutlaka kısaca haber etki bende senin için blogunu paylaşayım :-)

    Merakla bekliyorum haberini

    Sevgiler
    Yasemin

    Yazı:
    Sizlere Müjdeeee :-)

    Bilirsiniz Grup Satın Alma Sitelerinin ve Özel Alışveriş Kulüplerinin Günlük Kampanyaları artık HEPSİ tek bir yerde toparlanıyor!

    Şehrinizdeki en güzel fırsatları ve indirimleri kaçırmamak için ve Tüm sosyal aktivitelerden en az %50 indirimlerle yararlanmak için size bir site tavsiye etmek istiyorum:

    İndirimlr.com!

    Özel Alışveriş Sitelerinin ve Fırsat Sitelerinin tüm kampanyalarını orada bulacaksınız.
    Artık fırsat sitelerini tek tek dolaşmanıza gerek yok, en iyi fırsatlar ve kampanyalar bir noktada: indirimlr.com'da

    Tatil fırsatları, restaurant, eğlence, aktivite, eğitim fırsatları, sağlık ve güzellik fırsatları, sevdiğiniz markaların indirimli ürün satışları ve daha neler neler...hepsinden %90'a varan indirmlerle faydalanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy kusura bakma:S ben seni tamamen unutum:S daha simdi geldi aklima...
      tamam bu yaziyi yayinliyorum bugün hata az sonra yayinlicam blogumda gelip bakabailirsin..
      benimde adressimi yayinladigini nerden görucem?
      bana link atarsan sevinirim.

      Sil
    2. Sen bana haber verdikten sonra ben hemen senin blogunu facebook ve twitter hesaplarımızda paylaşcam :-)

      Sözümde hep durdum şimdiye kadar :-)

      Bekliyorum haberini

      Sevgiler
      Yasemin

      Sil
    3. :) ben coktan yayinladim bile ta sana yazdigimda yayinlamistim sende yayinlamaya basliyabilirsin:)
      ayy bide senden bi ricam var lütfen yorumdaki su dogrulamayi kaldir ya canim cikiyor yorumu yapipda posten edene kadar :) hem böylelikle ziyaretcilerin yorum yazmaya üsenmez cogu kisi su kodlar yüzunden yorum yapmiyor:)

      Görusuruz :)

      Sil
  3. Senin blogunu paylaştım :-) ve yorum dogrumalasını kaldırdım :-)

    http://www.facebook.com/Indirimlr/posts/308184482575650

    https://twitter.com/#!/Indirimlr/status/172961296797532160

    Çok sağol yardımların için tekrardan!

    Öptüm Seniiiiiii :-)

    YanıtlaSil