29 Ağustos 2012 Çarşamba

Sakın Beni Unutma


"SakınBeniUnutma" blogunun bu çok güzel kuruluş hikayesini paylaşmak istiyoruz!

Sepet sepet yumurta  ,
SAKIN BENİ UNUTMA ,
Unutma diye sana bunu verdim , 
Baktıkça beni hatırla…

Bu mısralar size de çocukluğunuzu  hatırlattı mı? 
Hala atmaya kıyamadığım çocukluk anı defterimin hemen hemen her sayfasında, farklı kişiler tarafından yazılmış bu tekerlemenin; 
Gün gelipte kocaaaa bir yetişkin olduğumda keyifle yaptığım işleri paylaşacağım sitenin adı olacağı  hiç ama hiç aklıma gelmezdi… 
Blogumda da yazdığım gibi “Bu hatıralar da olmasa ne kalırdı ki geriye “ diyorum ve sakın ama sakın beni, onu , bunu , şunu unutma diye hazırlıyorum bu küçük hediyelikleri. 
Kısacası:
Doğum, doğum günü, nişan, kına gecesi, düğün, bekarlığa veda, bekarlığa hoş geldin, açılışlar, işyerinden vedalar gibi özel anlarınızda sizi yalnız bırakmayan dostlarınız için,  hem teşekkür hem de hatıra bırakmak için yaşayacağınız küçük mutlulukların peşindeyim …

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder